Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van miloinzuidafrika - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van miloinzuidafrika - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Milo

27 December 2008 | Nederland, Nijverdal

Molweni!

Het is bijna zover!
Wij, Milou en Lory (milo) vertrekken 27 januari voor 3 maanden naar Zuid Afrika, Kaapstad!
We gaan 2 maanden stage lopen op Laerskool Paul Greyling Primary, een basisschool in het plaatsje Fishhoek, ten zuiden van Kaapstad.
Onze liostage is verdeeld over twee periodes. De eerste periode hebben we in Nederland afgerond, de tweede periode start voor ons op 2 februari in Zuid Afrika.

We zijn in totaal met 12 meiden van dePABO. Daarnaast zitten er nog meer studenten van andere PABO's verspreid in Kaapstad en omgeving (Western Cape).

De laatste maand willen we met een aantal anderen gaan rondreizen om nog zoveel mogelijk van het land te zien!

We hebben er ontzettend veel zin in en kijken ernaar uit om voet op Zuid Afrikaanse bodem te zetten!

• 27 December 2008 - 15:34

Chantal:

Hee milou!

ja het schiet inderdaad erg mooi op! Het begint mij al aardig te kriebelen.. Ik heb er ontzettend veel zin aan!:D
    We zien elkaar inderdaad vast wel:) Wij verblijven in plumstead. Dat is precies boven muizenberg.. dus we zitten een stukje boven jullie;)

Jij ook nog fijne vakantie! groetjes

• 27 December 2008 - 16:35

José Notteberg:

hee Lory en Milou,

wat hebben jullie een dik huis zeg... pfff vet gaaf!! :D

• 28 December 2008 - 16:55

Femke Ruiter:

Heee heee!!

Helemaal leuk om al die sites te zien!! Kunnen jullie al aan het idee wennen? :D

Ik heb er al erg veel zin in!! Met briefjes overal en nergens om niks te vergeten, beginnen nu de laatste voorbereidingen!

We zien jullie daar hé, lijkt me gezellig!! :D

Liefs Femke

• 29 December 2008 - 11:52

Carmen Vaneker Vaneker:

Oeeeeh het komt nu echt dichterbij! :D
    Met een maandje zitten we er, spannend!
    Mooi huis hebben jullie trouwens, vet!

Liefs,

• 02 Januari 2009 - 16:01

Inge:

Heee milou en lory!!

Het komt nu wel steeds dichterbij he!!! ik heb er echt zin in!!

Groetjes Inge

• 03 Januari 2009 - 18:06

Esther Goossen:

Hey!

Jaa.. het komt nu echt dichtbij! Jullie huis ziet er goed uit zeg! Ik heb de meeste dingen voor elkaar, volgende week alleen nog even naar de ggd! En jullie? Weten jullie al wat we nodig hebben voor een visum?

Liefs,

• 04 Januari 2009 - 10:58

Petra:

Heey Milou en Lori!
    Was al benieuwd of jullie al zo'n leuke site hadden maar dus toch! :D
    Alvast een supermooie tijd gewenst in Zuid-Afrika en ik zal jullie berichtjes blijven lezen! ;)
    En Milou, eerst nog 2 zaterdagen hard aan t werk he...we zullen je nog ff flink aan t werk zetten! :P
    Liefs Petra

• 07 Januari 2009 - 15:20

José:

hee dames,
    nog even reactie op het berichtje. Waar is jullie zwembad... haha shit zeg. Zou die er zijn? Maaruh jullie hebben het strand, kom op ;) Van onze verblijfplaats is een site: www.timourhall.com kun je onze villa even aanschouwen ;)
    Gister nog op de schaatsen en over 3 weken in de zomerkleding??!! :D:D
    Hebben jullie nog een internationaal rijbewijs aangevraagd? Ik ga dat wel doen, voor de zekerheid. (het kost ook niet zo veel..)
    Nou we houden elkaar op de hoogte!
    Ik heb zooooooooooooo'n zin :D:D

Groetjes José

• 15 Januari 2009 - 15:07

Danielle:

Oeh oeh bijna bijna!!!
    Haha nee idd Loor geen zwembad maar ach op paar 100 meter afstand hebben wij wel de zee dus wat heb je liever;)

Nog ff van nederland genieten whahaha en dan op naar Kaapstad!!

Liefs

• 17 Januari 2009 - 15:02

Inge:

Jaaa het aftellen kan nu heeeel officieel beginnen! whieeeej :D