AFSCHEIDSFEESTJE! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van miloinzuidafrika - WaarBenJij.nu AFSCHEIDSFEESTJE! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van miloinzuidafrika - WaarBenJij.nu

AFSCHEIDSFEESTJE!

Door: Milo

Blijf op de hoogte en volg

18 Januari 2009 | Nederland, Nijverdal

Jajaaa !

Gisteravond was het dan eindelijk zover! Ons afscheidsfeestje werd gevierd aan de Eversbergweg in Nijverdal!

Bijna iedereen was er en het was gezellig!! Veel gelachen, uiteraard onder het genot van een drankje! :)

Iedereen bedankt voor de gezellige avond en ons volgende bericht zal waarschijnlijk vanuit Zuid Afrika, Fishhoek zijn!

Foto's van ons feestje zijn te zien op onderstaande link!

http://www.mijnalbum.nl/Album=OWEVAISE

  • 20 Januari 2009 - 08:51

    Mlot:

    Jaaaa! het feestje was gezellig hoor! :D

    Nog even! en dan gaan jullie! :D

    xx!

  • 20 Januari 2009 - 10:46

    Marieke Uit Je Klas:

    Hoi Milou en Lori!!!

    Nog een paar dagen en dan vertrekken jullie!!!
    Ik wilde jullie nog even heel veel plezier en succe wensen daar!!!
    Geniet er van en kijk goed uit!!!
    Liefs Marieke uit jullie klas

  • 23 Januari 2009 - 16:12

    Maaike:

    oooh...wat spannend he!! hihi! Twas zaterdag erg gezellig! Kzal jullie site in de gaten houden! We spreken elkaar wel via de mail enzo!
    Liefss

  • 27 Januari 2009 - 15:01

    Rinske:

    Ik denk aan jullie!!!
    Ik voel weer helemaal de spanning, die ik toen ook had..heerlijk..!!!
    Ik heb ook echt zin om weer te gaan
    Tot het volgende bericht..

    liefsss,
    Rinske

  • 28 Januari 2009 - 08:12

    Helen:

    Ha lieve zus!
    Ik zag vanochten dat je veilig geland bent!

    Is het mooi daar?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijverdal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 April 2009

Update MET EEN PAAR FOTO'S!

09 April 2009

Update!

27 Maart 2009

Time flies, they say, when your having fun!

18 Maart 2009

Week 7 is alweer voorbij...

09 Maart 2009

Wind in Fish Hoek?

Actief sinds 27 Dec. 2008
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 12803

Voorgaande reizen:

27 Januari 2009 - 29 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: