Nieuws uit Fish Hoek - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van miloinzuidafrika - WaarBenJij.nu Nieuws uit Fish Hoek - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van miloinzuidafrika - WaarBenJij.nu

Nieuws uit Fish Hoek

Door: Milo

28 Januari 2009 | Nederland, Nijverdal

Hallo allemaal!

Eve een kort berichtje uit het zonnige en (heel) warme Fish Hoek!
Gisterochtend vanuit Dusseldorf vertrokken, na afscheid te hebben genomen van onze familie!
Aangekomen op London Heathrow hebben we 4.5 uur gewacht todat we onze reis mochten vervolgen naar Kaapstad!
Vanmorgenvroeg om 06.15 (plaatselijke tijd) zijn we hier aangekomen!

We zijn al druk bezig geweest met van alles en nog wat!
Jacques heeft ons de omgeving al wat laten zien en ook de school hebben we al van binnen en buiten bekeken, collega's ontmoet en de kinderen zien sporten op het grote sportveld!
Vrijdag a.s. gaan we al even naar school toe om het atletiektoernooi bij te wonen! We zijn benieuwd hoe dat is.

Het strand ziet er mooi uit, er staat hier altijd een (harde) wind, wel fijn anders zou het te warm zijn!
De mensen zijn vriendelijk maar je moet oppassen dat je niet teveel betaald voor bepaalde producten! (simkaart van 20 rand inplaats van 1 rand;)) Wij hebben gelukkig net op tijd de laatste weten te bemachtigen, scheelt weer R19.

De prijzen hier zijn heel wisselend, maar over het algemeen een stuk goedkoper dan in Nederland!
Gisteren uiteten geweest voor nog geen 8 euro p.p (starter - pasta - ice / cappuccino)

Dit was het voor nu!
We hebben geen internet dus moeten elke keer even naar het internetcafe waar weop dit moment zitten. Aan de overkant van de straat, dat scheelt!

Foto's zijn hier te vinden:

• 28 Januari 2009 - 11:39

Petra:

Heej meiden!
    Fijn dat jullie over zijn, goede eerste indruk lees ik zo! Geniet ervan en vooral van t mooie weer! :D
    Hier was t koud vanmorgen (handschoenen aan :S)
    liefs Petra

• 28 Januari 2009 - 12:54

Jolijn:

Heyy..

Wat gaaf om al wat van jullie te horen...
    Ik ben benieuwd naar jullie eerste echt wilde afrikaanse verhalen ;)

Heel veel plezier daar!!

Adios

• 28 Januari 2009 - 13:06

Leo:

Wat leuk dat jullie nu al een verhaaltje en foto's hebben geplaatst!!

Veel plezier!!
    xx

• 28 Januari 2009 - 16:09

José Notteberg:

Lory.. heb jij 20 rand betaald voor een simkaart? WHOEPS! wij 1 rand idd... ai! moet je even je nieuwe nr doorgeven.. kunnen we ff contacten:P Morgenavond naar Waterfront ideetje? Groetjes Jos'e

• 28 Januari 2009 - 16:47

De Dijkmannetjes:

Hoi MIlou,

Wat fijn dat je goed bent aangekomen en dat je het daar ook goed van temperatuur hebt daar schort het hier aan want we hebben het nog koud hier vanwege het uitzwaaien 's ochtends om 6.20 uur aan de vruchteveensweg [HAHAHA].
    Geniet ervan en we blijven je site volgen.
    Hartelijke groetjes ook aan Lory en tot wedermailen

• 28 Januari 2009 - 17:01

Leo:

hahaha, zoals jullie zien kan ik me niet helemaal op mijn opdrachten concentreren!! Ben telkens aan het wegdromen... het strand, 27 graden, wat lijkt me het allemaal heerlijk!

Loor, hoe ging het met de koffer?? goed op gewicht of moest je ff knipogen naar een vriendelijke meneer??

Milou, al rood van de zon?? Leg Loor maar in de schaduw anders zijn jullie straks alsnog duo-penotti, hahaha.

Grapje hoor Milou, kben gewoon jaloers!!

Meiden, ik lees het wel weer! Rust lekker ff uit na die lange reis..

Liefs Leo (met mijn winterdepressie) uit het sombere, koude, donkere, eenzame Hellendoorn!

• 28 Januari 2009 - 17:15

Gijs:

He Milou is het leuk in Zuid Afrika

• 28 Januari 2009 - 18:01

Helen:

Hey zussie!

Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent! Nu genieten, wat een mooie foto! is je appartement mooi?

Liefs,
    Je zus

• 28 Januari 2009 - 19:35

Pap & Mam:

Hallo meid,

Viel de vlucht mee, nog een beetje kunnen slapen?
    Leuk dat je vanmorgen belde toen we onderweg naar Schiphol waren.
    Erik vertrok zowel vanaf Schiphol als Londen precies op tijd.
    En nou genieten, we kijken uit naar meer verhalen en foto's.

Liefs ons.

• 28 Januari 2009 - 20:47

Herman En Anneke:

Hoi Milou en Lori,

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen en dat het mooi weer is. Kunnen wij ons dus vast op voorbereiden. Geniet er van. Maar pas wel op voor de zon :-)

Groetjes

• 29 Januari 2009 - 13:04

Hennie:

Geweldig wat zijn jullie nog wakker om gelijk alles nog op de site te plaatsen.
    Fijn dat de plek van het internetcafe zo op de hoek is. Lezen we regelmatig wat.

Groetjes.

• 29 Januari 2009 - 15:29

Marlot:

Goed te lezen dat de vlucht goed is gegaan!
    Geniet van de komende tijd!

Liefs Marlot

• 29 Januari 2009 - 17:15

Rianne Kamphuis:

Heej meiden!

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en super leuk iets van jullie te zien/horen!

Heel veel plezier en succes,
    geniet ervan!!!

Liefs Rianne

• 29 Januari 2009 - 19:14

De Boefjes-Wierden:

Hoi Milou,
    Nogmaals heel veel succes in Zuid-Afrika,en we blijven deze site volgen.

• 29 Januari 2009 - 22:25

Naomi:

hee Milou en Lory!

Wat leuk dat ik vanochtend nog een verre sms kreeg vanuit Zuid-Afrika!!!
    Via deze weg even een bedankje!
    Ik ga de verhalen van jullie volgen, ik ben benieuwd!

Liefs Naomi

• 30 Januari 2009 - 09:06

Maire En Moeders:

Hallo Meiden.
    Hebben jullie al nieuwe foto's van het zonovergoten mooie strand en nog meer prachtige plaatjes. Wij zijn namelijk erg nieuwsgierig.

Dikke kus.

• 30 Januari 2009 - 10:24

Boefje Nijverdal:

gaat het goed daar in zuid-afrika het is hier nu 12:25

• 30 Januari 2009 - 14:56

Rinske:

Heeeej Loor en Milou..!!

Hoee is het?? geweldig een berichtje van jullie te lezen en fijn dat jullie goed aan zijn gekomen..Echt het lijkt hier wel steeds kouder te worden haha en het NL-verkoudheidje heb ik ook opgelopen..:S!!
    haha ik zeg net bij jullie foto's: HUH?Is dat Afrika????
    hahaha maar goed er zullen nog wel foto's komen waarop dat wel te zien is..Ik ben benieuwd hoe de gymlessen er daar uit zien !!! heheheh!!!

Nouuu heeel veel plezier de komende dagen..!! geniet ervan...Chill huis btw...

Liefss en knuffel

Rinske