Dag 1 & 2 - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van miloinzuidafrika - WaarBenJij.nu Dag 1 & 2 - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van miloinzuidafrika - WaarBenJij.nu

Dag 1 & 2

Door: Milo

Blijf op de hoogte en volg

30 Januari 2009 | Nederland, Nijverdal

Foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album=LUZGGLW3

Verhaal volgt.


  • 30 Januari 2009 - 17:37

    Paul En Daniëlle:

    hey loor!!

    hoe gaat ie daar?? hoe is je reis verlopen?? lekker warm zeker?? geniet er maar lekker van, hier ist koud haha!!
    leuke fotos!!

    tot het volgende bericht!!

    liefs ons

  • 30 Januari 2009 - 19:07

    De Dubjes:

    He milou fijn dat de reis is goed gegaan.
    Hopelijk is het niet te warm.
    groetjes

  • 30 Januari 2009 - 19:13

    Aniek!!!:

    Hee lory!!

    leuke foto's staan op je site.. We zagen dat je weer even in het internet café was.. (je kwam online bij skype:D)
    hih..^^

    nou spreek je wel weer!!

    kusjess,,

  • 31 Januari 2009 - 09:44

    Rinske:

    Leuke/mooie foto's!!!
    Wij hebben gisteren gewonnen met 3-2...ennnn ik heb ook weer een setje mee mogen pakken..JEUUH!!!:D:D
    fijn weekend
    geniet ervan!!

    liefss

  • 01 Februari 2009 - 10:54

    Wilma:

    He milou
    sucses met je stage daar
    we blijven je volgen groetjes vanuit Hengevelde
    wilma wllem danny

  • 01 Februari 2009 - 12:43

    Mark En Karin:

    Heey Lorie,

    Hoe is ie daar?.Mooie foto's zeg!;).Hier gaat alles goed, het weer is hier alleen stukken kouder als bij jullie zo aan de foto's te zien, haha.

    Maar heel veel plezier daar nog en geniet er van he!.

    We blijven je volgen...

    Grtjs mark en Karin

  • 02 Februari 2009 - 11:59

    Jolien:

    Hallo dames!

    Wat zie het er daar goed uit! Wat een mooi landschap! En goed weer! Whow!
    De eerste week is bijna voorbij. Hoop dat jullie al iets meer hebben gedaan dan rondkijken:P!
    Geniet van alles, sla het in je op. Ik hoop dat jullie aan deze reis/ervaring hele mooie herinneringen zullen bewaren!

    Groetjes Jolien!

  • 02 Februari 2009 - 12:19

    Jolijn:

    Heyy dames,

    Wat een stoere foto's zeg! Blij dat jullie het daar zo mooi hebben.. Al wat meer verhalen om te vertellen?? Ik ben erg benieuwd!

    Adios

  • 02 Februari 2009 - 12:36

    Erin:

    Hoi meiden,

    Hoe is het met jullie?
    De foto's zien er in ieder geval erg leuk uit.
    Ik heb net even een pauze voor mijzelf ingelast. Ik ben boeken aan het lezen over hoogbegaafden voor mijn onderzoek.
    Veel succes nog en geniet ervan.

    groetjes Erin

  • 02 Februari 2009 - 19:02

    Gerlinda:

    Ha die Lory,

    Wat is het daar prachtig! Ik wil zo weer terug! Doe je alle leerkrachten op de Paul Greyling de groetjes van Bernard en Gerlinda! Ik wens je heel veel plezier! GENIET ERVAN! Ik blijf je site bewonderen!

    Liefs,
    Gerlinda

  • 02 Februari 2009 - 19:28

    Bob:

    Ziet er heerlijk relaxed uit daar! Ook een beetje bij-leren af en toe he, tussen het zonnen door!

    Ga zo door met de foto's, ben benieuwd naar de wild-life foto's!

    Gr.

    Jeroen

  • 03 Februari 2009 - 05:18

    Aniek En Hennie:

    Bedankt voor je sms leuk om zo wat te horen.Aniek was er supertrots op, ze kwam heel blij thuis.
    Wat er met de mail is??? Daar krijgen we niets op vanuit Zuid-Afrika.
    Maar ontvang je onze mails wel???
    Vanuit Canada loopt het heen en weer goed.

    Liefs Aniek en Hennie

  • 03 Februari 2009 - 11:07

    Rianne:

    Heej meiden

    Hoestie?
    Alles goed? Al veel meegemaakt?

    Mooie foto's!! leuk om iets te zien van jullie!
    Ik ben benieuwd naar de verhalen bij de foto's.

    hebben jullie je eerste stage dag er al op zitten?

    Veel plezier.

  • 03 Februari 2009 - 11:41

    Ellen Krikken:

    Hoi Milou en vriendin,

    van Frieda heb ik het adres van jullie site gekregen en dat ziet er erg leuk uit! Begrijp dat jullie het prima naar de zin hebben.
    Heb jij mijn smsje de maandag voor jullie vertrokken nog gekregen, Milou? Frieda dacht dat ik vergeten was dat je weg zou gaan maar 'k heb je maandagochtend nog een berichtje gestuurd. Maakt ook niet uit, leuk dat je zo ook te volgen bent. Gister je eerste echte werkdag gehad, spannend hoor. Heel veel succes en bovenal heel veel plezier in ZA! Geniet van dit avontuur.
    Groet, Ellen Krikken

  • 03 Februari 2009 - 15:03

    Maaik:

    Heeej vriendinnetjes!!

    Ik dacht laat ik is ff kijken op jullie site, en opeens staan daar foto's! Wat leuk zeg...! Vermaken jullie je een beetje? Aan de foto's te zien wel!
    Spreek jullie snel!

    Liefs Maaike

  • 05 Februari 2009 - 11:26

    Johan Oude Engberink:

    Dag Lory,

    Probeer je avontuur te volgen. Leuke foto's. Dat is wat anders dan bij ons in Nederland. Veel succes met de stage.

    Groet,
    Johan Oude Engberink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijverdal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 April 2009

Update MET EEN PAAR FOTO'S!

09 April 2009

Update!

27 Maart 2009

Time flies, they say, when your having fun!

18 Maart 2009

Week 7 is alweer voorbij...

09 Maart 2009

Wind in Fish Hoek?

Actief sinds 27 Dec. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 12803

Voorgaande reizen:

27 Januari 2009 - 29 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: